سرهنگ موسوی خبر داد؛

اشرار شمیران نو دستگیر شدند

اشرار شمیران نو دستگیر شدند

بیمه خانه: معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش به بهتان درگیری در شمیران نو تهران آگاهی داد.



به گزارش بیمه خانه به نقل از مهر، سرهنگ اکبر موسوی معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت در این زمینه اظهار داشت: مأموران پایگاه چهارم پلیس اطلاعات خبری را درباب درگیری چند اراذل و اوباش قمه به دست که مبادرت به درگیری و قدرت نمایی کرده بودند دریافت و پیگیری این خبر را در دستور ویژه کار خود قرار دادند.
وی اضافه کرد: با بررسی صحنه درگیری و انجام تحقیقات مأمورین مشخص شد سه تن از اراذل و اوباش منطقه رسالت قصد خود نمایی و ایجاد رعب و وحشت داشته اند که در آخر قبل از حضور مأموران کلانتری، از محل متواری شده اند با بررسی های بیشتر مأمورین مخفیگاه این اوباش در رسالت شناسایی و طی هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی هر سه نفر با انجام عملیاتی دستگیر شدند.
سرهنگ موسوی در آخر اشاره کرد: مأموران بمنظور تکمیل پرونده از اهالی محل تحقیقات به عمل آوردند که مشخص شد مخفیگاه این اوباش محل تردد اراذل و اوباش های بسیاری بوده است که با حکم دستور قضائی مخفیگاه این متهمان پلمب شد.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات تهران در آخر اظهار داشت: پلیس با تلاش شبانه روزی خود در تلاش است افراد شرور را شناسایی و دستگیر کند.


منبع:

1403/07/27
13:20:55
5.0 / 5
5
تگهای خبر: پلیس , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
بیمه خانه Bime khane